Runda kinden signar ut.

God kväll!

Vi fick finbesök av Maggelurken till middagen, som blev utsökt.
En mycket härlig start på grillsäsongen! :D Jag är fortfarande mätt och belåten, så nu tänkte jag signa ut. Imorgon är en "big day" som man säger över i the Amerikat. Jag ska fira min födelsedag med kära vänner! :D Jag fyller egentligen år på lördag, men då ska jag och Robin och katterna vara hos mina föräldrar och käka tårta. Fredag är ju dock en ypperlig dag att göra följande:

Äta mat.
Spela bowling.
Förfesta.
Vistas ute i nattlivet på valfri krog of our choice. The slim choice of Sundsvall, i alla fall.

Jag ser fram emot morgondagen! :D



Hjorten med de runda bebis-kinderna signar ut, på återseende!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0