Zombieapokalypsen.

God morgon kära hjorts!
Innan jag vaknade så drömde jag om zombieapokalypsen. Inte så trevligt. Dessutom hängde den där gnagande känslan kvar efter att jag klivit upp. Den där obehagliga känslan man har efter en mardröm. Jag var såklart smart och tittade efter alla tecken. Det första jag kollade var att elen fanns kvar, samt att telefonnätet fungerade. Bra, då är det ingen apokalyps. Jag kollade också ut genom fönstret i köket, och där var en massa småfåglar i körsbärsträden och rådjuren stod under träden utanför fönstret och käkade. Katterna verkade också chillade. Mycket bra, för om det är någonting jag har lärt mig av Discovery så är det att djur get the hell out of here om en katastrof av något slag håller på att hända. Mycket bra. Sedan gick jag också ut och kollade läget utomhus, och blev inte attackerad av någon zombie. Jag tror vi är på det torra.

Haha, Robin har tvingat mig att kolla för på för mycket Zombiefilmer och Walking dead. Det är ju deprimerande hur alla anhöriga ska förlora halva halsen och behöva skjutas i huvudet. Lugna ner er nu, film- och serieskapare. Ät lite rainbows och cupcakes, dra på smilbanden lite.

Själv har jag ingen direkt brådska att åka tillbaka till stan, för Robin är inte hemma under dagen. Det är också ganska kallt idag, närmare - 20 grader. Jag har därför motorvärmaren i bilen, och den måste ju få stå ett tag så att bilen hinner bli någorlunda varm. :)

Jag rundar av detta med en liten inspirationsbild som binder samman detta inlägg på ett bra sätt;



Simma lugnt!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0