Fikastund.

Hej alla glada!
Eftersom det är så himla fint väder ute idag, så är det ett ypperligt tillfälle att vistas på balkongen för en fikastund. Jag sprang ner till affären och köpte citronmuffins och Singoalla, och gjorde kaffe.

Så nu har jag och Robin haft en jättemysig fikastund på vår inglasade balkong/uterum. Härligt!




Sir Yuki Buki of Yorkshire har intagit utkiksplatsen. Här ser ni också Legolas, gosedjurskatten som vi nyligen adopterat. Stackarn var övergiven på parkeringsplatsen, ensam i snön. Vi tog in honom och tvättade honom, och nu mår han bra igen. :)


Sir Chili Bili of Kensington låg på en av stolarna och höll koll på matte. :) Men mest solade han. :)

Vad mer dagen har att erbjuda vet jag inte än, men jag börjar bli hungrig.

Simma lugnt!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0