Ensam=uttråkad.

Hej igen.
Nu har Robin lämnat lägenheten för verkligheten. Ha-ha-ha-ha, varför växer man så nära inpå en människa efter ett tag så att man blir förvånad över ensamheten när denna människa beger sig av någonstans? Han ska bara vara nere på stan i ett par timmar, men jag blir så himla uttråkad när jag är i lägenheten ensam. Vad ska jag göra? Jag sitter i vardagsrummet, med en laptop i knät, TV:n på, KAPLASTAVAR att bygga med, godis att äta, böcker att läsa m.m. Det finns massvis med roligheter, men jag vet inte vad jag ska göra. Det är tråkigt att vara ensam, punkt slut.



Jag sitter ofta på golvet. Om man redan är på golvet kan man inte ramla. Jag ramlar ofta annars. Man kan se en PS3-kontroll på bordet i bakgrunden. Tro inte att den tillhör mig. Jag kan inte med sådana moderniteter. Lovar. Jag kan spela simla TVspel, som Mario Kart. Du ska köra framåt, det finns en karta. OCH du får välja gubbe. Perfekt för mig! Be mig att starta ett spel? Det kan du glömma. Jag är helt oförmögen att hantera sådana apparater. Lite tekniskt handikappad kan man lugnt säga.

Det här kan jag:
Spela tetris, sims och Pettson&Findus.
Byta kanal på TV:n och stänga av/på den.
DVD och VHS-apparater. Robin insisterar på att PS3:ans DVDfunktion är samma sak som en DVD-apparat. Det är en lögn.
Internet-maskinen.


Japp, tack för mig. Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0