Dags för förändring.

Hej igen!
Jag känner att det är dags nu, dags att byta bloggplattform, eller bloggportal eller vad man säger. Från och med nu gäller denna sida: http://www.broderhjort.blogspot.se/

Jag har bloggat på båda bloggarna ett tag nu, och tänkte inte byta förrän jag har en egen bloggdesign, men det har inte blivit av än, och jag vill inte blogga dubbelt längre. Jag byter på grund av att jag inte kan någonting alls om HTMLkoder och allt sånt, och det är det som blogg.se är uppbyggt på. Här kan jag inte ändra någonting. Jag kan inte heller ladda upp en video här. Därför byter jag till blogspot, där jag kan (med mina blygsamma skillz) fixa och trixa själv. :)

Så, kom igen nu mina käraste hjortbröder, kom med mig dit! :D

(Denna blogg blir kvar, så att både jag och ni kan se igenom mina arkiv om så önskas.) ::DD::DD::DD

Det finns en liten överraskning där, bara till er! :))))

Hjort on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0