Biobesök.

Hej mina kära hjortar!

Ikväll var jag och Robin och såg den nya American Piefilmen. Den var jätterolig! :D Det är ju med originalskådisarna, och då kan det ju inte bli annat än lyckat. :)

Här har ni bevis:


Och ja, här kör vi på grönt nagellack på den högra handen, och silver på den vänstra. Livet är en fest! Helt crazy!


Ser ni mitt Harry Potter-ärr? Det är fortarande där, men minskar sakta men säkert. Slow and steady wins the race, som de säger där borta i Amerikat. Jag håller med.

Som ni ser har jag lyckats få de perfekta beach-look-lockarna. Eller halvlockar. Mer vågigt. I alla fall, jag har äntligen hittat ett jätteenkelt sätt att få till det på! Det involverar ingen locktång eller annat slitage. Det jag gör är helt enkelt att, med nyduschat hår, samla ihop håret i en hög hästsvans, flätar den, och rullar ihop flätan i en knut. Sedan sover jag bara med det. På morgonen släpper jag ut håret och sprayar lätt med hårspray. Klart! :D Det är en revolution för alla som är som mig (spikrakt volumlöst hår men som inte orkar hålla på att locka håret med diverse tänger).

Tack för mig!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0