Våldsam träning!

Hejsan!

Jag sitter just nu strandad i soffan med diverse blåmärken och sår på kroppen. Det blev våldsamt idag på Aikidoträningen när vi skulle fila lite på tekniken genom brottning på mattan. Självklart så måste ju männen bli arga när de blir nedbrottade av en liten tjej. Därför inledde dem tekniker såsom stryptag och tacklingar. Härligt. Äh, tur att man är tålig. Tyvärr är det nog värst med min fot som blev halvt krossad av en 90 kilos snubbe, aj!

NÅVÄL, jag är som sagt tålig. Bring it on! Jag tycker bara att det är så löjligt med vuxna män som inte kan tåla att bli slagen av en tjej. Så o-manligt att haka upp sig på det.

Nu tänker jag återgå till mig syssla; äta godis och titta på TV. Jag ville bara uppdatera och uttrycka min åsikt angående osäkra män och hur löjliga de är. Tack och bock!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0