På önskelistan del 1.

Hej alla glada!

Idag, lönedagen till ära, har jag handlat lite. Faktiskt bara lite. :) Jag köpte en julklapp till pappa och ett par jeans. De jag berättade om, jag ska visa dem då jag bär dem. :) Senare på eftermiddagen åkte jag hem till mamma och pappa, och nu ikväll har jag bakat maränger! Så himla gott! Hemmagjorda maränger blir alltid sega, vilket är fantastiskt bra! Både jag och mamma älskar sega maränger. :) Det enda negativa är att man får maräng över hela ansiktet när man äter dem, haha! Jag gjorde dem stora, så de är lite svåra att äta, men vad gör det? :D

I övrigt så sitter jag och kollar runt efter fler julklappar. Tyvärr snubblar man över saker man själv önskar sig också. Därför kommer här "På önskelistan del 1" till er, ifall ni skulle vilja ge mig en fin julklapp? (Evig kärlek till er!)



Åh, vilken goding! Jag har haft ögonen på denna skönhet i säkert ett halvår, men den är dyr. Dock är den på rea nu, såatteeh... Nu eller aldrig, typ.

Nu skall jag sluka mer maränger, vi hörs gott folk! Ta hand om er!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Göran

vilken ful väska!

2011-11-02 @ 11:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0