Opubblade bilder.

Just det, opublicerade bilder, alltså.
Jag hittade igen två bilder som jag glömde att lägga ut i senaste "Dagens 'fit"-inlägg. Här kommer dem:


I can see you, over there.


What? You talking to me?

Nu är det hög tid att sova. Robin ska upp och jobba imorgon, så det är bäst att jag gör honom sällskap i sängen och slutar att störa med mitt smattrande på tangenterna.

Det där rosa nagellacket förresten, det försvann ikväll när vi tittade på en film som hette "13". Nedrans thrillerfilmer, man blir ju alldeles galen! Den slutade dessutom med en cliff-hanger, aldrig bra! Jag tycker att alla filmer som inte slutar lyckligt är dåliga filmer. En sådan sucker är jag. Nåväl, mot sängen! Godnatt alla glada! :D

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0