Med jordglober som höfter.

God kväll!
Idag har jag, mannen och min mami varit i stan för lite jeansjakt till mig, och Robin var på jakt efter en ny kavaj. Jeansjakten gick allt annat än bra skulle jag vilja säga. Alltså, H&M i alla ära, men jeans är väl inte direkt er starka sida? Modellerna på jeans var ju jättekonstiga. De fick mig att se ut som att jag hade massiva höfter; det såg ut som om jag hade en jordglob på vardera höft. Snyggt! De gav mig också en glipa i svanken, ni vet, att de är för stora i ryggslutet, på alla modeller. Nåväl, jag provade också jeans på ställen där de har de traditionella jeansmärkena, men då var de inte sköna istället. Ett par sköna jeans som faktiskt satt helt okej hittade jag på Åhléns, de hade en häftig blå färg också. Till veckan skall de eventuellt införskaffas, i så fall visar jag er då. :)
Robin hittade såklart skjortor och kavajer som satt perfekt, men han är ju snygg i allt, orättvist, haha!

Vi är i övrigt hemma hos mig i helgen, och vi har katterna med oss. De springer runt och blir frästa på av katterna som bor här, men det går bra. :) Jag tänkte bara uppdatera lite snabbt innan jag vi ska sätta oss framför TV:n med de andra. Hoppas ni har en bra helg!


Skojar inte. Mycket osmickrande.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0