May the hj0rt be with you!

Hello alla glada!

Igår blev det en förträfflig kväll med Maria och Sandra! :D Det var verkligen tur att vi inte tog stilettklackarna, mina fötter tackar mig idag! Så mycket dansande som gjordes igår. :) Många bilder togs, vi får väl se om de överlever "den nyktra genomgången". Jag har ju bara sett dem 'under the influence', så vi får väl se om de kommer upp här. :) Jag hoppas det, för vi hade jättekul! :D

Idag har det blivit pizzabakande och chipsätande här hemma. :) Jag ville mest skicka en viktig hälsning till er;



Hj0rt on!
(Rådjur är också hjortdjur. FINA!)

Peace!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: hjortbrooor

wää jag vill också ha en förträfflig hjortpower:( vart ju inte så lyckat senast haha...

vi få ta det snart!!

2011-10-16 @ 01:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0