Jag har HJORT det igen!

Jahapp, dags för lite plåster igen då...
MEN! Jag vill bara säga, att det inte var min egen klantighet den här gången; utan det var Yuki. Jag lekte med Yuki och han fick in en jädra smäll på mig. Det blev både blåmärke och djupa rivsår, haha. x'o Han liksom slog till mig på ovansidan av min hand, så det blev som ett slag och en riv-attack. Aj aj.



Just det, jag har målat om naglarna igen. Den här gången är de äckligt Barbierosa. Robin sa att de var löjligt rosa, haha. :D Jag har dekorerat med rosa frukt, rosa rosetter och rosa bling-stenar. Rosa indeed! Det blev inte så bra, för det försvinner liksom in i ett struligt rosa moln bara. Nästa gång ska jag köra på kontraster på mina nageldekorationer, så att allt syns. :)

Det blev förresten min delikata fläskfilégryta till middag. Nu är vi jättemätta och ska jäsa ner oss i soffan. American Pie 3 går på TV nu, den är ju rolig. Har sett den en miljon gånger, men det var faktiskt ett tag sedan. Så jag får önska er en härlig fredagskväll så hörs vi! Peace out!

/El Hjorto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0