How do you fil?

Heheh, ett litet torrt skämt såhär mitt på dagen! Fint va? :D

Min morgon var från och till. Jag vaknade flera gånger innan klockan ringde, eftersom katterna hade bestämt sig för att vara bråkstakar, båda två. Yuki smaskade i sig ännu ett handtag på en plastpåse, galna katt! Vad är det som är gott med plast?! Så jag vaknade av ett smaskande, och fick flyga upp ur sängen och gömma påsen från honom. Chili beslutade sig för att riva ner vår vackra orkidé från fönsterbrädan. Som tur var gick inte krukan sönder, och den verkar må bra, stackars blomma. Mellan dessa händelser var det ett himla oväsen på katterna. Dock så fort jag gick upp blev de jättegosiga och skulle kela båda två. Jaha, så var det med det.

Till frukost blev det i alla fall en skål med fil. I denna fil hade jag en klick jordgubbssylt och Start-müsli. Gött! :D
JAHA, vad ska man göra av resten av dagen då? Jag kommer förmodligen att titta på mailen ca 20 gånger i timmen, ifall potentiella arbetsgivare vill kontakta mig... Hehehe, please? Nej då, det ryktades faktiskt om bus på stan i eftermiddag? Oj, oj, oj, vad det blir vet jag inte! :O

Tills dess, må bäst!


Här har vi plastätarN som liten. Han var en bråkstake redan då.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0