Hat-älskad.

Idag är jag hat-älskad av Yuki, tydligen. Titta bara:


HAHAHAHAHAHAHA, en sån himla ond blick! xD

Jag intog Robins nya laptop idag. Den var ändå påslagen, så varför inte. Provade hans webbcamprogram. Har inte ens några effekter? Så himla tråkigt! Inte vad jag kunde hitta i alla fall. Nåväl, min är bättre! :D
Vi kan konstatera att Yuki inte alls ville vara med och leka med mig, det syns ju tydligt. Innerst inne vet jag att han älskar mig ändå. Pusspuss, lilla kissen. Att jag ser ut som en jäkla köttbulle är ju en annan sak. Osmickrande vinkel blev det med laptopen som står på ett skrivbord. Grodperspektiv är alltid lika smickrande! Det är ju tur att man har självdistans.

Neeeeeeeeej, men om Robin kunde ta och komma hem någon gång så att man fick i sig lite käk... Hungrig!
Ikväll är det träning igen, så man måste ju få sig något i magen. Något gott... Jag är sugen på potatismos! ÅH, NU KOM HAN HEM!

Hörs, små hjortar!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: hjortbroderN

älskar när jag ska gå in på din blogg på telefon och råkar skriva broderhot.boob.se hahahahaaha asfin<3

2011-10-15 @ 23:21:32
Postat av: Hj0rt!

HAHAHAHAHAHA, jag måste ändra min domän till det! xD

2011-10-16 @ 10:26:09
URL: http://broderhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0