Häng med i svängarna.

God morgon!

Jag ville börja dagen med att informera er om en förändring som ni skall notera. Denna förändring är nämligen att jag är på väg att byta bloggplattform, eller bloggdomän. Oscar, http://boggey-obm.blogspot.com/ , är back in town, och han var här och hjälpte mig igår. Anledningen är att jag vill kunna göra min blogg mer levande genom att enkelt kunna lägga upp videos osv. Jag vill dessutom kunna ändra utseendet på bloggen utan något trassel alls. Därför flyttar jag snarast till blogspot.com, där allt är mycket enklare. Här på blogg.se måste man vara någon slags expert på HTML-kodning, och vem är det? - Inte jag i alla fall.

Då var det ju det här med de gamla inläggen. Vi googlade runt och hittade inga svar på hur man flyttar över sina inlägg till blogspot, däremot var det möjligt att flytta över från blogg.se till wordpress, men strunt samma. Jag tänkte därför försöka kopiera och rekonstruera mina gamla inlägg i nya bloggen. Lägga in en kategori, typ "Gamla bloggen", eller liknande. Nåväl, detta är lite luddigt, vi får se hur det blir.

I alla fall, stay tuned. Jag berättar så fort nya flytten är klar, och hoppas ni vill följa med till en färggladare och personligare blogg. :)

Nu: frukost!
Ha en skön lördag små hjortar!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0