God förmiddag.

God förmiddag allesammans!
Jag har varit vaken ett tag, men ännu inte hunnit äta frukost, så det känns som morgon för mig, men eftersom klockan snart är 12 så är det ju egentligen inte morgon längre. Därför: God förmiddag.

Jag har i alla fall gjort havregrynsgröt med äppelmos som jag ska ta och sluka i mig alldeles strax. Jag hade tänkt käka det samtidigt som jag kollar på senaste avsnittet av Modelljakten. Förra avsnittet var de ju i Sundsvall, och tror du man kände igen en endaste en eller? Nej. Skönt, tyckte jag, annars känner ju alla varandra i den här staden... Det kan kanske ha varit för att alla såg ut att vara 14 bast och bara "Jag vill bli supermodell! Vill du se mina Snobbentrosor?"

Okej, nu tar vi och lugnar ner oss här. Man måste vara snäll mot de små barnen. Nu tänker jag dra mig tillbaka och äta min gröt och titta på Modelljakten, hoppas ni får en bra dag!

Peace!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0