Gårdagen...

Gårdagen var dramafylld! :O För min egen del, alltså...

Kolla bara hur jag ser ut när jag försöker hacka lök:


HAHAHA, mina stackars rådjursögon klarar inte av lök. Alltså, jag blir nästan blind. Jag vet att alla gråter av lök nästan, men jag måste typ kräla runt på golvet i smärtor. Jag krälade ut på balkongen i jakt på luft till mina stackars små ögon som bränner genom ögonlocken. Paniiiik typ. Robin brukar hacka löken, just på grund av att jag blir helt förstörd. Smärtan är obeskrivlig.

Jaha, och vad hände sedan då? Efter att jag hackat lök tills ögonen brann? Jo, jag skar väl av mig halva tummen då jag skar paprika!


Tummen upp, fast... Tummen ner. Ajaj! Det var dock tur i oturen att det var våra slöa IKEAknivar som jag använde. Tur att det inte var någon superslipad slaktarkniv, då hade jag väl inte haft någon tumme kvar, förmodligen. För om det börjar blöda mycket av de knivarna vi har, så var det mycket kraft bakom. Pommes frites, TACK IKEA, för era slöa knivar! :D jag ska vara försiktigare med min paprika nästa gång, lovar!

Idag har jag varit på stan och shoppat med mami! :D Jag köpte bara en söt handväska från H&M som jag spanat in ett tag. Visar när den ska användas. :) Mamma slog på stort och köpte både kläder och ett par sjukt snygga stövletter från Ecco. Alltså sjukt snygga! Liknande mina nya boots, fast hennes var i brunt läder. Och de var varmfodrade! D: Tänk, hon kan ha sina mitt i kallaste Norrlandsvintern! :O Lyxigt! :) Vi avslutade med att äta på Taco Bar, så gott! :D Roligt var det också när vi kom ut från Taco Bar och på gatan mötte Robin som precis skulle ringa mig, haha. :) Han var klar med sitt för dagen och skulle äta. Så han köpte med sig Subway och åkte hem med oss. Så det har varit en jättebra dag idag. :)

Hoppas ni har en bra helg!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0