Beställt!

God kväll!

Idag kikade jag i den nya lilla H&Mkatalogen jag fick hem i posten igår och blev fullkomligt förälskad i allt stickat! Det fanns så många fina långa cardigans och polotröjor och oversizeplagg så jag bara smälte! Jag behärskade mig dock och nöjde mig med enbart två plagg. :) Här kan ni se dem, lånade bilder från deras hemsida.
Här kommer två ljusbeiga skönheter:


En fin stickad tröja med 'flätad' krage. :)


Oversize!!! Jag bara älskar det! En supermysig oversizetröja, perfekt till tights och knästrumpor. :)


Såhär ser den ut på. :) Jättemysigt! :D Skulle aldrig falla mig in att ha en jädrans pälsväska, men smaken är som baken...

Nåväl, jag ska ganska snart masa mig till sängen och sova, för jag ska upp tidigt imorgon, ouff! Det vankas något slags "gruppmöte" på Arbetsförmedligen. Det ser jag inte fram emot! Godnatt kära hjortar, sov gott!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0