Att införskaffa...

God morgon!
Nu är det väl kanske förmiddag, klockan är lite över tio, men jag vaknade för ett tag sedan.

Igår gav Robin mig ett mycket hjärtvärmande klartecken; jag fick ta hela klädskåpet! <3 Det var egentligen tänkt att han skulle ha hälften av lådorna och hyllorna, men han tyckte inte att han behövde det, då han får plats med alla sina kläder i garderoberna i hallen. :) Det betyder att jag har ytterligare en låda att fylla med väskor och skor, och mer plats för kläder. :D Himla bra, så slipper jag släpa så mycket fram och tillbaka. :)
Det är kärlek det! <3

I alla fall, för att på ett effektivare och skonsammare sätt att förvara alla mina skor skall det införskaffas s.k. skolådor, från IKEA. Detta är dessa 'skolådor';



Då skyddar man skorna, och det är superenkelt att stapla dem! :D Hurra!
99 riksdaler för fyra stycken. Tack för kaffet, jag tar två. Minst. De finns även i färgerna svart och lila. Det blir nog en förpackning vita och en förpackning svarta, klädskåpet är ju svart och vitt. :)

Nej, men på tal om kaffe, hörrni, så ska jag dra mig tillbaka och äta frukost. Vi hörs!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0