Stockholm över helgen, och blogspot.

Hej alla glada!

För det första; helgen kommer att spenderas i Hufvudstaden, can't wait! :D Torsdag till lördag åker jag ner för att träffa mina kära vänner från Ålsta. :) Detta för mig till nästa punkt; flytten till blogspot. Jag tänkte nämligen börja blogga där nu. Det betyder att ni måste följa med, eller hur? Räknar med er! Den här bloggen kommer självklart att vara kvar, så att man kan gå tillbaka och titta i arkivet. :)

Nu har jag dock en fråga till er. Vill ni att jag ska rekonstruera merparten av de gamla inläggen och lägga in dem i nya bloggen, eller ska jag bara låta det vara? Jag menar, jag lägger ju in en permanent länk till den gamla bloggen, så att man lätt orienterar sig hit. Jag får se hur jag gör, men framför gärna era åsikter. :)

Idag ska jag fundera ut min packning, jag har åtminstone hittat en passande väska. Wish me luck!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Oscar Miester!

som jag sa, om du vill ha ALLA gamla inlägg bör du byta till worldpress, annars kan du bara behålla denna och lätt länka emellan.

2011-11-02 @ 18:00:50
URL: http://boggey-obm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0