Redo för vintern!

Hej på er!
Jag hostar fortfarande som en tok. Jag hostar så att jag får ont i ryggen. Alldeles nyss så nös jag tvillingar. Detta var inte två nysningar efter varandra; detta var två nysningar OVANPÅ varandra. Kan ni förstå? Jättekonstigt! Det har jag aldrig varit med om. Nåväl, vetenskapens mysterier.

Nu har jag i alla fall rotat fram min vinterutrustning, så nu kan snön komma; jag är redo!



Angående flytten till blogspot så skulle jag vilja få ordning på designen till den bloggen innan jag börjar blogga där. Oscar ska få hjälpa mig igen när han kommer tillbaka till Sundsvall. ;) Han har faktiskt gjort en header på Deviantart, en snygg en! :D Jag ska knåpa lite på blogspot imorgon hade jag tänkt. :) Tills dess så fortsätter jag att blogga här, och jag säger till er då det är dags att skriva in den andra adressen i adressfältet. :)

Jag köpte en jättefin poncholiknande tröja idag på H&M, den var jättemysig! Jag ska visa den snarast! :)

Tills dess, må bäst!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Göran

Du gör dubbelinlägg. Det är dåligt. / Göran

2011-11-16 @ 12:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0