Godis!

God kväll allesammans! Allt väl?
Jag är.... Fortfarande hostig. Host host host. Nog om det, jag fick ett allvarligt godis-sug. Sagt och gjort, Willys blev det. Jag fick med mig en påse Gott&Blandat Surt (favoriten), en påse Juleskum (julfavoriten), en Schweizernöt 200g chokladkaka och en sådan här:



Marabou Loop, för att prova. Har ni provat den? Jag tyckte att den var god, den smakade lite åt dumle-hållet, fast dumle är godare. Lite smakade den som Toffee Cups också, fast utan kex. Nåväl, den var helt okej. :) Helt klart ett plus för den roliga formen också! :D

Resten av kvällen ska spenderas med ansiktet nere i godisskålen och film på 47 tums-monstret (som jag kallar Robins enorma TV).

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0