Nyinkommet.

Hej igen, little hjorts! :)

Jag tänkte bara visa upp inköpen och monstret. Here we go:




Söt liten topp från H&M.




Swooosh-klänning från H&M.


Ballerinaskor från DinSko.


Två långa linnen från H&M. Katt från Jorden.


Yuki blev alldeles till sig då jag avbröt hans inspektion av mina nya linnen.


Här är monstret. 47 tums-monstret som Robin köpt. Ni förstår inte hur stor den är. Den är skitstor. Låt mig demonstrera;


Gollum där till vänster visar hur stor den är. Tar bara upp en tiondel eller så. Stor, alltså.

Nu skall vi ladda inför Eurovision! Missa inte!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Boggey

It's my.. my prrrreeesssuiciossssss!

2011-05-15 @ 11:05:51
URL: http://boggey-obm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0