KAKAN!

JA! KAKAN! En kaka! Jag har bakat en kaka! En smarrig chokladkaka med glasyr! Yum-my!

Här kommer jag med frestande bilder:



En närbild på glasyren vill ni såklart ha:



Japp, någonting ska man ju ha och smaska på under lovet ;) Dock har ju ni sörlänningar redan haft ert sportlov, HAHA! Suckers! ;D Mitt börjar imorgon. Det ni! ;D

Nåväl, jag kan sammanfatta dagen lite snabbt.
Vaknade av alarmet imorse, och jag och Robin klev motvilligt upp. Det är tur att jag har en sådan sympatisk pojkvän som kliver upp tidigt med mig, så jag slipper sitta och äta frukost alldeles ensam. Jag åkte hem till jobbet, mitt fantastiska extrajobb på ICA! Det är himla bra, ska ni veta! Hurra för Svenssonlivet! :D
Efter jobbet väntade den vanliga söndagsrutinen med att vara med familjen och laga mat (kycklinggryta med bacon, oliver, syltlök och champinjoner, mums!) samt sitta vid datorn och lyssna på Spottis.
Sedan fick jag då lust att baka, och gjorde denna magnifika kaka som jag snart ska avnjuta med ett glas kall mjölk. ÅH, så jag älskar mjölk! Påminn mig om att jag ska skriva ett inlägg om min kärlek till mjölk.

Ha det gött som bara den på lovet nu alla spralliga groddar! :)

Peace&Love
/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Överste penis

Den ser god ut.... jag blir förförd av chokladen... Jag.Måste.Ha.Den!!

2011-03-06 @ 22:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0