Dagens 'fit

Glad fredag allesammans! :D

Här får ni en snabb bild på dagens 'fit. Nya glajjor har jag köpt också! :)



Oh yeah, bad boys! Jag passar in perfekt! :D



Jag måste ju erkänna att jag helt klart kunde ha klarat mig utan strassen. Men jag får leva med det, för jag älskar formen på dem. Får mig att känna mig som en synthare på 90-talet! :D Hah!

Nu ska jag bara invänta att Maria kommer och plingar på dörrklockan, sedan ska vi ge oss ut på rond två av sponsorjakten. Önska oss lycka till! :)

Och ja, förresten:
Munkis: Carlings (AKA kungarna av munkisar)
Långt linne: H&M
Tights: H&M
Glajjor: Ur&Penn
Hårband: H&M

Ha det gött! :D

Peace&Love!
/ El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0