When life is at its best.

Hej alla glada!

Idag skulle jag vilja ägna lite tid åt återblickar. Idag då jag var ute och cyklade så tänkte jag tillbaka på gymnasietiden. Det var återblick nummer 1. Skulle jag kunna så skulle jag gå om gymnasiet, helt klart. Det var de jobbigaste, mest slitsamma, händelserika, underbara år i hela mitt liv. Dock är jag så glad och nöjd över mig själv att jag gick en så krävande linje. Så jobbig som den var, har den givit tillbaka lika mycket. Tack SPin.

En annan sak; SUBWAY. För det första, Subway är bäst. Det godaste man kan äta i snabbmatsväg. Hands down! För det andra, Subway är på väg tillbaka till Sundsvall. That's right, ryktet stämmer. Det blir ett nytt Subway där Wear it låg. Enligt vittnen. Hoppashoppashoppas! Därför blickar vi också tillbaka till tiden då Subway fanns, OCH gymnasietiden. De faller ju då samman fint i dessa bilder...





Döm mig inte. Jag älskar Subway. OCH jag gillar dumheter. Som när jag och Magda försökte göra micropopcorn med hårtorkar:



Japp. Meeeen, det är ju jag det. Man får väl göra vad fan man vill.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0