Den där Dagmar, alltså!

Ja, jag säger då det. Den där Dagmar var ju en jäkla bråkstake! Hemma hos mami och papi är det strömlöst sedan stormen "Dagmar". Elbolaget fortsätter att flytta fram tiden då det ska vara fixat, så vi vet inte när elen kommer tillbaka. Så nu ser det ut såhär hemma hos mams och paps:


Ljus överallt.

Det är ju en himla tur att det finns en vedspis, annars hade man ju frusit ihjäl! Min mobil fungerade inte ens när jag var där, haha. Det är störningar i nätet, säger dem. Masterna får väl ingen ström de heller.

Nåväl, strömmen kommer tillbaka när den gör det, man kan ju inte direkt skynda på elgubbarna, de har mycket att göra. Nu börjar det kurra i magen, dags för middag! Ikväll bjuder El Hjorto på fläskfilégryta med paprika och färska champinjoner. :) Som alltid både krämig och kryddig när jag lagar mat. :D

Simma lugnt!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0