Snor!

Hejsan alla glada!
Jag hörde för ett tag sedan att man sväljer ett par liter snor varje gång man är förkyld. Mumsigt va? Det tvivlar jag inte alls på, jag tror man drar i sg en hel del medan man sover, för då kan man ju inte snyta sig. Det är nog därför jag inte har varit hungrig idag, har ju magen full av snor. Sådär, nu har ni fått er dagliga dos av äckliga fakta. ;)

Min dag har varit lite upp och ner. Jag fick stiga upp tidigt imorse då jag åkte med mami och papi in till stan innan de skulle på jobbet. Då jag kom till lägenheten kraschade jag i sängen och störde Robin tills han skulle upp och åka till skolan. Då han åkt fick jag sova i ungefär en och en halv timme bara. Jag väcktes brutalt av grannens flock (barn). Att 3 små barn kan låta som en hord elefanter är ganska amazing. De fick för sig att springa amok och skrika så att hela trapphuset höll på att rasera. De sprang med tunga steg upp och ner och upp och ner för trappan och skrek. Hade det inte varit för den lilla detaljen att jag inte hade någon tröja på mig hade jag flugit upp, slängt upp dörren och skrikit huvudet av dem. Tur för dem att jag var halvnaken och knappt kan prata.

Jag fick ett mycket trevligt telefonsamtal senare under dagen dock. :) Det var Robin som var på väg hem och undrade om jag ville ha något från affären. Eftersom jag inte äter godis så ville jag ha glass. Sjuk och krävande som jag är bad jag honom räkna upp alla sorter av Ben&Jerry's, Häagen Dasz och Catre D'or de hade. Till slut bestämde jag mig för denna:



Jag blir sugen på Rocky Road ibland, fast jag inte är något direkt fan av chokladglass.

Såklart glömde jag min kamera hos mami och papi, så det enda jag har att bjuda på är Google-bilder. Förlåt för det. Jag hade velat ta en outfitbild idag, på min snygga tischa, men det går ju inte då. Jag får göra det efter onsdag någon gång. Jag var ju så illa tvungen att ta på mig något då vi sedan fick för oss att baka pizza till middag och var tvugna att gå och handla. Då passade jag på att köpa en tidning åt mig själv också. Jag brukar bara köpa tidningar när jag tycker synd om mig själv. Denna gången provade jag en ny tidning; STYLEBY. Det är ganska ny tidning, detta var bara nummer 3. Jag ska lägga mig i soffan nu och läsa den, hämta inspiration och så. :)

Snor&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha ja men den är ju bara såååå snygg! xD hehehe

2011-08-01 @ 22:03:59
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0