Vad kan det vara?

God kväll!
Idag åkte jag hem till mams och paps igen. Saken är den att jag blev oerhört uttråkad! Inte ens katterna ville vara med mig inomhus, så jag fick så lov att gå ut. Jag fotade lite, såg ett rådjur och sådär.


Men vad är det där?


Vad är det för något egentligen?


Jaha, det var ju Kexet. :) Katten som är för snabb för att fångas på bild. :D Hihi, min gullis! <3


Nypon.


Solrosorna är tyvärr inte så soliga längre.. :(

I övrigt så bakade jag igår. Det blev citronmuffins och kanelbullar. Gött. Mos! Mina naglar håller också jättebra, lika snyggt som när de var nygjorda. :) Det ultimata testet kommer dock imorgon, på jobbet. Det återstår att se om de håller måttet för slitande och släpande av kartonger och sådant. Jag har också druckit två koppar kaffe, så jag somnar nog inte på ett tag. Lyssnar också på Amanda Jenssen, himla bra musik det!

Ja, det var väl det. Hoppas ni har en bra vecka. Peace!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0