The bildz!

Hej igen!

Jag struntade i att ljusa upp dem, eller göra något annat med dem för den delen. Jag kör på oredigerat som vanligt, haha. :D Det var mycket rörelse i skogen, vilket resulterade i livfulla bilder, precis som jag tycker om dem! :)


Djupt inne i de norrländska skogarna...


Zelda, i en himla fart! en typisk Petra-bild.


Molly på G...


Hon hade fått ett löv i det fina håret! :O


Yeah! :D Go crazy! :D


Så söt! :)


Zelda hittade en bra pinne! :D


Zelda är också jättefin, trots att hon blivit rakad. Egentligen är hon hur långhårig som helst! :O


Molly fokuserade på att äta lingon, hihi. Bedårande! :D


Jag hade såklart mina fräcka gummistövlar! :D


Hittade ett löv som hade fått pärlor på sig! :)


Hehehehe, what's up?


Det blev en del trattkantareller i alla fall! :D


Alla djuren samlas vid vattenhålet...


Who's that?


Zelda ville inte ha på sig sitt koppel, så hon gjorde en manöver och hoppade upp på bilen! xD


Närbild på Mollisen. :)


Och jag fick gulla med dem samtidigt! :D


Vovvar! :D


Pusspuss! :)

Sådär ja, nu fick ni dem bara som de var. :) Som jag gillar det. :) Nu ska jag gå och göra Robin sällskap i sängen. Den stackarn försöker sova medan jag sitter och kollar på RuPauls Dragrace och smattrar på tangentbordet.. Jag tror att han har somnat dock. Jag hoppas det, han ska ju jobba imorgon. Det återstår bara att borsta gaddarna och krypa ner bredvid honom. Godnatt alla härliga människor, sov gott!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Oscar Miester!

Det går inte! Zelda kan inte vara i skogen, Zelda är på toa så du måste gå hem nu!

2011-09-26 @ 11:00:21
URL: http://boggey-obm.blogspot.com/
Postat av: The Hj0rt!

Hahaha, han var btw på konventet, hade en gigantisk rosa rosett på huvudet... Killen med kollen!

2011-09-26 @ 11:49:20
URL: http://broderhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0