Mer Jeffrey...

God morgon!

Klockan är 11, jag har ätit frukost och det är en strålande vacker dag idag! :D Solen skiner och träden är gula. Vackert! Planerna för dagen är att åka tillbaka till stan, bogsera min stackars bil till en verkstad och senare ikväll på Aikidoträning. Det blir niiice.

Jag tänkte visa lite mer av Jeffrey Campbell, eftersom jag pratade om det, så att ni är med i svängarna. Här är alltså, vad jag kallar den, "Bloggskon nr. 1". Jeffrey Campbell's LITA, i svart läder:


Ja, ni ser ju. Den är sold out. Mycket omtyckt och populär.

Här har vi ett par som heter Foxy. Töntigt namn, ja, men fräcka skor.


De är jag sugen på, om jag skaffar ett par LITA och trivs med dem. Dessa ska också vara väldigt bekväma. Fina till både klänning och byxor. :)


Nåväl, nu ska jag bege mig mot duschen, sedan attackera garderoben för att därefter bege mig iväg. Jag tror tyvärr att det som väntar mig i lägenheten är disk, så jag får väl ta itu med det också innan något annat. I alla fall, på åter-skrivande!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0