Jakten på Dagens 'fit

Hejsan!

Idag är jag krassligare, känner mig sådär hopplöst slö som man gör när man blivit attackerad av ett elakt förkylningsvirus. Därför ville jag bara ligga i soffan och halvsova framför TV:n idag, men det gjorde jag inte. Modelljakten var ju i Sundsvall idag, och jag ville gärna åka ner och kolla in läget. Så då fick man ju så lov att kravla sig upp, peta i sig frukost och ta på sig något anständigare än sidenkallingar med Homer Simpson på.

Det gick väl ganska bra, eller?




What?


En närmare titt på det nya armbandet! :)

Jeansskjorta - Dressmann
Tights - H&M
Skärp - H&M
Armband - SIX

Jag hade mina ballerinaskor i jeanstyg från Dinsko till detta. Snyggt med jeans till jeans, om det är i detaljer. :)

NÅVÄL, jag begav mig ner till gallerian downtown ungefär vid kloockan ett, då hade de precis börjat rigga. Jag fick då se Kenza innan hysteriet började. Det var knappt några människor alls, och Kenza stod och blev sminkad. Den där snubben var där också, han som delar frilla med Johnny Bravo ni vet? Jaja, det var roligt i alla fall. Sedan strax innan klockan 3 slog hysterin till, då kom hela Sundsvall med hela fjortisligan. Stojigt. Jag satt i alla fall bra på min stol med min Ramlösa. Det såg ut ungefär såhär:


Min utsikt då hysterin lagt sig...


Det är kul att vara kort i en folksamling...



Nu står det en Stinas kyckling i ugnen som skall få sällskap av ris och kryddig gräddsås på middagtallriken. Det ska bli så gott! Bara att bita ihop och hoppas att förkylningen ger med sig.

Hoppas ni får en bra fredagskväll, trevlig helg!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0