Dagens 'fit

Goddag!

Idag har jag och Magda varit på stan och tagit en fikis. En fikis på Chocolate House. Mumz! Jag köpte ett par skor, på känn. Ett par boots. Jag ska gå i dem ordentligt här hemma och se om de är sköna. Om de inte är sköna att gå runt i så lämnar jag tillbaka dem. De är mycket fina i alla fall. :)

Här kommer i alla fall Dagens 'fit till er:


Tog beslutet att gå in de höga kilklackarna. Det gör ont. Jag borde egentligen inte ha köpt dem, men sånt är livet.


Min utsikt från trottoarkanten när jag väntade på Magda. :)


Det är tydligen trendigt med brunt och metallicfärger nu på hösten. Jag hoppar på.


Glad att vara på en parkering! Wohoo!







Poncho - Indiska
Tröja - Gina Tricot
Tights - H&M
Skor - Scorett

Maggisen är den duktiga fotografen! :)

Just nu sitter jag i mina nya boots, det känns okej. Jag ska nog gå och göra en kopp te, för jag har så ont i halsen. Jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk!

Hoppas ni har en bra dag! :)

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Du är för dålig för att posera. Du borde gå en modellkurs. Usch!

Och svart. Likt satans akolyter. Ska du på begravning?

Lite gladare färger nästa gång tack!

2011-09-02 @ 09:58:49
Postat av: Petra

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA <3 Jag ber om ursäkt, ska genast bättra mig!

2011-09-02 @ 17:43:01
URL: http://broderhjort.blogg.se/
Postat av: hjort

HAHA alltså vad är det för tok som läser din blogg hjortis?<3

2011-09-05 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0