Att LITA eller inte LITA, det är den stora frågan...

Hej igen, jag tänkte skriva ett skoinlägg. Det kommer mina manliga läsare att gilla. HEHE.

Kan Jeffrey Campbell's sko LITA vara bloggskon nummer 1? Jag tror det. Nu vill jag vara ärlig här och säga att jag först inte tyckte att de var det minsta snygga. Här är varför: Jag såg dem första gången på en bloggerska (jag tänker inte säga vilken) som har en hemsk klädstil. Allt detta enligt min smak, smaken är som baken you know...
I alla fall, därför såg jag liksom inte skorna i sig; jag såg bara en hemsk outfit. Man kan säga att jag läser denna bloggerskas blogg som en "What not to wear"-blogg. Vad hemsk jag känner mig, men som sagt, smaken är som baken. Det var för ungefär ett år sedan. Sedan dess har ju dessa skor dykt upp på väldigt många ställen i bloggvärlden, men jag har aldrig direkt varit intresserad av dem, de har ju en speciell look. Nu på senaste har jag dock som sett dem i ett nytt ljus, kollat in alla olika modeller/färger och former på dem och är nu sugen på ett par. Det som avgjorde var att de sägs vara så underbart bekväma? Som att gå i platta skor. Oj, vilket mirakel! Klackskor som är som platta skor? Detta vill man ju verkligen prova! Haken är ju priset. Över ett och ett halvt tusen kronor. Pommes Frites, är det värt det? Det är den stora frågan...

Jag har i alla fall fallit för dessa, ett par LITA Suede, mocka alltså.


Visst är hon vacker?

De har ju verkligen en unik look, med den höga platån, men det är också den som gör de bekväma och inte lika höga. Ja, de kanske dyker upp på önskelistan. Kruxet är ju att det är nu på hösten som de skulle vara som snyggast. Nåväl, man kan alltid drömma.. :)

Att LITA eller inte LITA?

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: hjortbror!

dom är ju asafina! vill också ha, synd att vi inte har samma skostorlek. kunde vi dela haha<3

2011-09-27 @ 23:45:45
Postat av: Hj0rt!

Åh, jaaaa! Men jag undrar också, om det typ kommer att se ut som om jag har storlek 43 eller något.. De ser ju rätt klumpiga ut, om man säger. Men jag vill gärna ha dem.. :(

2011-09-28 @ 11:23:51
URL: http://broderhjort.blogg.se/
Postat av: hjortbror!

näärå! jag tycker det är snyggt med klumpiga skor:) får benen o se smalare ut också..inte för att du behöver de men haha.

2011-09-28 @ 14:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0