Dåligt val av mat...

God kväll!

Idag gjorde jag och Robin ett dåligt val av mat. Vi var på stan, jag ville äta på Subway. Det gick inte Robin med på, för han har förätit sig på det. Han får skylla sig själv, äter det tre gånger i veckan. Jaha, då gav jag honom tre val; Subway, Donken eller Meat&Meal (typ Sibyllamat). Han valde då Donken. Det var ett mycket dåligt val. Ingen av oss ville ha den typen av mat, så ingen av oss kunde äta ordentligt. Illa valt, verkligen. Men, så går det när man låter killar bestämma, det går fel. Man ska lyssna på tjejer; vi vet bäst. Så är det bara. Så ja, total waste of money. Nej, usch, jag bara önskar att vi ätit på Subway.

Okej, nog med klagomål över mat! Jag brände i alla fall av mig den äckliga skräpmaten från Donken på Aikidoträningen idag. De körde hårt med oss idag, bra det! Det är skönt när det bränner i musklerna och man får typ kramp, haha. :P

Nåväl, jag vill bara Dömpa på Donken idag. Det lär inte bli något mer Mc Donalds på ett bra tag...



Hoppas att ni åt en godare middag än mig idag!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0