Bowling!

God kväll!

Idag hade jag, Magda och Robin en rolig bowlingmatch! Dessutom fick jag lunch på Subway innan. Äntligen, Subway! :D Nåväl, bowling i Birsta, roliga timmen! Här har vi bildbevisen:


Magda bowlar loss!


Starke Adolf! Power!


Hihihi..hihih..hi, fniss. Just kidding, I'm a girl!


Idag använde jag min söta handväska som jag köpte på konventet. :)


Att vara eller inte vara, ett klot? Och jag lovar att jag inte är gravid, det är bara min pösiga munkjacka.


Robin körde på hög koncentration.


Eftersom jag låg under så körde jag på en ny teknik; att rulla klotet mellan benen. Fungerade fint! :D


Vinnaren! Magda kom ikapp Robin på slutet och vann! Jag kom sist. Skit! Jag som har det här i blodet... Jag låtsas som att det var på grund av hårdträningen igår... Haha. :)

Nu sitter vi och kollar på TV med guacamole och chips. Magdas asgoda guacamole! Så gott! :D

Hoppas ni har en bra dag!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0