Vilket liv?

En liten komplettering till gårdagens inlägg kanske. Jag tänkte såhär imorse då jag kom till skolan: "Schysst, måndag, då kan jag ta knasiga photobooth-bilder och blogga." HAH! Tji fick jag! Jag hann så långt att jag hann föra över bilder till datorn från kameran (Jag har fortfarande inte döpt den ännu, vet bara att det är en hon. Några förslag? Min laptop heter Figaro, det får gärna matcha...) samt ta en photobooth-bild på mig och mina fina, speciella smycken jag tänkte berätta om, men hann jag ens skriva ett inlägg? Nej. För sedan så bara öste allt med sponsorerna ner på mig. Igen. Fast dubbelt upp. Jag orkar inte berätta ingående om det, då blir jag bara arg. I vilket fall så togs hela min dag bara ifrån mig och jag har inte hunnit med någonting eget.

Sådant är väldigt jobbigt och frustrerande. Jag ville bara be om ursäkt för att jag inte kunde hålla måttet idag heller. Jag har bilder på G, bara ingen tid att dela med mig än. Ska göra ett nytt försök imorgon. :)

Så, kort och gott: mitt liv har blivit taget ifrån mig. Jag är nu slav till skolan, på heltid. Vi hörs imorgon, godbitar!

Peace&Love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0