Vilken helg?

Ja, precis, vilken helg?
Min helg blev tagen ifrån mig. HELA helgen. Tre dagar. Av skolan. INTE okej. Detta skall absolut tas upp med magistern imorgon. Har mycket att ta upp med honom.

Av den anledningen har jag inte haft något att uppdatera om. Det var mina coola glajjor då. Jag köpte två skärp också. Av samma modell, men jag kunde inte välja vilken färg jag ville ha. Då gick jag såklart på min filosofi; "Om du inte kan välja, ta båda! :D". Så ett brunt och ett svart. Supersnygga, verkligen! Ser fram emot att använda dem. :)

Imorgon kommer förhoppningsvis bättre uppdatering. Kanske en ful liten Photobooth-bild? Man vet aldrig, man vet aldrig.

Hoppas att ni haft en bättre helg än jag. :)

Peace&Love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0