Nudeldagen!

Goddag allesammans! :D
Idag är det inget mindre än Internationella Nudeldagen! :D Jo, det är sant! För tredje året i rad firas den Internationella Nudeldagen. Sanningen är att det var min pojkvän och hans kompis som startade den, och den spred sig som tusan! :O

Reglerna är väldigt enkla: Ät nudlar i någon form denna dag. :) Ja, eller bada i dem;



Himla fancy alltså! ;)

Vad mer kan jag säga, JO! Jag har nyinförskaffade arbetsskador från igår. Chipskartongerna anföll mig. För er som inte är "in the business" (of lagerarbete) kan jag berätta att de absolut värsta paper-cuts:en får man av just chipskartonger. De har otroligt vassa kanter, och är såpass 'stabila' att de kan skära långt in i huden. Så, mina fingrar är fulla med djupa papercuts som svider. Tur att jag är van, haha. :) Ett blev så djupt att det började rinna blod like crazy, så jag gick och gjorde ett fint hemmagjort bandade. Det var vackert. Magda tyckte dock inte det, utan var snäll och hämtade ett riktigt plåster åt mig. Det var nog bättre. :) HEHE.

Nej, nu ska jag springa in i duschen och göra mig klar. Kanske klä mig i nudlar? Göra en liten hatt? Löshår av nudlar? Tja, möjligheterna är oändliga!

Peace&Love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0