Monster-mumsarN!

Det är jag det, tydligen. Mamma bekräftade det idag. Typ värre än kakmonstret.
Lite så är det väl, stämmer himla bra.
Magda brukar hävda att jag har "Varulvsmage". Med det menas att den är bottenlös, typ. Alltid på jakt efter något sött. Typ kakor. Maryland Cookies, mina absoluta favoritkakor genom tiderna! Mamma köpte hem dem. Jag hittade dem i skafferiet idag.. Lyckan var total! :D Jag har redan ätit 6 stycken. Men det är ju ingenting! Det är ju små kakor. Vi räknar så istället.

Nu undrar jag lite hur världen ser på mig.. Förmodligen något i stil med det här:



Jag kan leva med det.

Peace&Love!

/ El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Ja typ så!



:P



;)

2011-03-30 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0