Äntligen!

En stund för mig själv. Dock har en brutta snott min plats i vår sal. Det ogillas. Så nu sitter jag på Marius plats. HEH!

NU kommer bilden jag lovade igår!



Mitt coola armband och halsband kommer ifrån Ecuador! :D Spännande va? Jag köpte dem på en lokal marknad, de är gjorda av cocosnöt! :) Nu tänker ni säkert "Luktar de cocos då?" - Nej tyvärr. Men jag fick samma reaktion som alla får då jag berättar att de är gjorda av cocosnöt; jag luktade på dem. Direkt bah. Men tyvärr luktar de inte cocos. Men coolt ändå! :)

Just nu sitter jag och kollar mejlen, inga fler sponsorer har hört av sig. Typiskt. Dricker dock en kopp spännande rött te med smak av sommarbär. Maria hade köpt det åt oss, snäll som hon är. Mycket spännande smak. :)

För övrigt gillar jag min fighter-pose på bilden. Lill-Legolas kanske? Eller... Nej. Men man kan ju låtsas. Jag tror att jag skulle passa utmärkt i Sagan om ringen! Fast jag hade varit smart och bara flugit in till Mordor. Förstod aldrig varför de inte bara gjorde det. Det hade väl inte blivit mycket till film då, I suppose.

Nu hinner jag tyvärr inte sitta här längre, måste ila vidare till expeditionen och sitta ner och kolla igenom pärmar med fakturor, i jakt på fler möjliga sponsorer.

Hoppas ni får en skön tisdag!

Peace&Love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0