Trasig.

Hejsan!

Jag har insett hur mycket det märks att man har blivit vuxen nu. Alldeles nyss gick mina fina solglasögon sönder. Det var inte vilka solglasögon som helst heller; utan det var de vita som jag hade köpt i London, som jag inte kan ersätta. Saken är den, att det gjorde ingenting ? För några år sedan hade det varit katastrof, men nu mumlade jag bara ett "typiskt", och så var det inget mer med det. Trots allt är det ju bara ett par solglajjor. Så nu är det bekräftat; jag är verkligen vuxen. :)

Det händer inte mycket idag, tyvärr. Robin är inte hemma förrän sent i eftermiddag någon gång, så jag ska väl diska. Eller spela Sims. Förmodligen båda. ;D Jag ska dock möta upp Robin sedan på stan, så ska vi luncha tillsammans. Det är ju något i alla fall. :)


Det var dessa godingar.

Nu ska jag hoppa in i duschen, hejs!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0