Sockerbagaren.

Hej igen! :)

Jag bestämde mig för att snitsa till det lite grann, och jag gjorde mina egna chokladdekorationer till ena tårtan imorgon. Man smälter blockchoklad och droppar/häller ner i mönster på bakplåtspapper. Sedan när det stelnat så kan man sätta dem på bakverk. Om man är försiktig så att de inte går sönder. ;) Jag ska försöka ta bilder imorgon, om jag hinner, på mina tårtor. :)


Choklad!


Jag fick choklad över så jag tog mig friheten att göra chokladdoppade jordgubbar som efterrätt. :) Mumz!

Nu tänkte jag träna lite på min pilatesboll. I love that blue ball. Min enda riktiga vän. Om man blir arg på någon kan man kasta bollen på dem. Kids, don't try this at home. Vill inte bli stämd av några föräldrar liksom...

Ha en bra kväll!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0