En obekväm morgon.

God morgon på er!
För mig blir det tyvärr ingen speciellt god morgon. Just nu sitter jag och dricker te och ser inte fram emot besöket till Barnmorskan som ska ske klockan 12. Jag tycker mycket om min BM, hon är väldigt bra, men det är ju aldrig roligt att lägga sig i gynstolen. Obekvämt är väl bara förnamnet, även om det bara är en vanlig check-up.

...

"Slappna av och hasa ner lite till". Ja, det är ju lätt.



Sådär, det var bara det. Jag ville dela med mig för att ni ska veta att det är obekvämt. Obekvämt. En obekväm sanning, i en helt ny version!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Den dagen jag hör en tjej med uppriktigt glad stämma och lysande, ivriga ögon säga: "Åh, idag ska jag till gynekologen, har sett framemot det hela natten!"... den dagen ska jag könsoperera mig till man och döpa om mig till Jesper.

2011-07-25 @ 10:31:30
Postat av: ANNE

hahaha vilken söt bild :D

2011-07-25 @ 10:38:05
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Petra

Jag med, Jessie, jag med. Fast jag döper om mig till Peter då.

2011-07-25 @ 17:08:06
URL: http://broderhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0