En chillad dag på stan.

Hejsan!

Idag var det egentligen en typisk dag då man borde ha legat på stranden, men så blev det inte. Jag kom iväg ganska sent ifrån mamma och pappa, umgicks lite med mamsen på morgonkvisten. :) Då jag väl åkte till stan och hem till lägenheten så ville Robin ner på stan, så vi snodde med oss Emanuel och åkte ner. Varmt som bara den var det. Jag köpte en glass, men den var inte god. :( Det som fick fungera som svalka var Vitamin Well med svartvinbär. Gött. :) Jag träffade på Jonathan också, han är på besök i stora staden Sundsvall, haha. x)

Jag hade inte med mig kameran, men jag hade i alla fall min fina långklänning på mig, den är perfekt när det är varmt. :)


Den här bilden är från Nationaldagen i hamnen, om ni kommer ihåg. :) Idag hade jag dock mina rosa converse på mig, inte ballerinaskorna.

Lite trög uppdatering nu för tiden, men jag försöker i alla fall.. :)

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Anonym

Petra är söt <3



/Din anonyma beundrare (okej, det är Jessie, men vi kan låtsas att jag är anonym ändå :D)

2011-07-12 @ 12:05:16
Postat av: Anonym

Jessie är också söt! <3



/Din anonyma beundrare som råkar ha samma bloggadress som mig................ Tillfällighet.. :)

2011-07-12 @ 16:51:39
URL: http://broderhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0