Fallande flingor.

Hejsan!
Jag har haft ett mycket skönt dygn hemma hos mina föräldrar. Julstämningen kom till sin rätt då det äntligen kommit lite ordentligt med snö! Tyvärr (vädermässigt) är jag tillbaka i stan nu och här regnar det. Man skulle absolut hålla sig borta från vägarna denna eftermiddag/kväll. Tur att jag körde på dagen medan det fortfarande snöade. Så nu i stan så försvinner nog snön, igen, och skapar blixthalka. Uscha, vad det är obehagligt med all denna halka! Nåväl, det ordnar nog till sig ska ni se! :)

Robinstackarn har blivit krasslig, han låg och sov i soffan när jag kom till stan igen. Stackarn hade tandläkartid klockan 7 imorse också, uscha! Nu slipper han äntligen sina visdomständer i alla fall, tur det!
Själv har jag inte blivit vis ännu, mina visdomständer har inte vuxit fram än. Jag är så himla rädd för när det kommer att hända! Robin och Magda och alla har skämt upp mig så mycket med skräckhistorier om visdomständer och hur ont det gör när de växer upp, att de kan spricka och skapa massor med problem och uscha! Jag vill inte...

Vis eller icke, har jag idag en snedfläta. Eller ja, en fläta på ena sidan. Classy!


Utan smink men glad ändå!


Va?

Jag borde ha kunnat avsluta det här inlägget med att berätta att jag nu skulle gå och baka en kladdkaka, men vi har ingen sådan där rund kakform. Jag skulle ha lånat med mig från mamma och pappa, men jag glömde den såklart. Det får bli imorgon. Sugen!

Hoppas ni haft en bra start på veckan! :)

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0