Nytt i hallen.

God kväll!

Idag har jag och Robin fått tillökning i hallen i form av en ny hallmöbel! :) Detta är en vi jagat ett tag nu, men den är alltid slut?!?! Det är typiskt Jysk alltså, minimalt lager. Men nu har vi fått tag i den. Den ser ut såhär:



Robin blev arg när han försökte bygga ihop den. Han sa att det var "Jävla skitgrejer". Tydligen var möbler från Jysk inte lika bra att sätta ihop som möbler från IKEA. Klent och sådär. Nåväl, jag begav mig ut och joggade och när jag kom tillbaka så var den ihopbyggd. :) Jag fick hjälpa till och sätta på tyget på lådorna, hihi. :)
Det skall också inköpas en ny hallspegel som matchar. Vi har hittat två av typen vi gillar, vi ska bara måtta ordentligt och luska fram hur bred den får vara. Jag ska ta bilder då det är klart, ifall någon är intresserad. Jag försökte att ta en hyffsad bild nu, men det blev så mörkt. Nackdelen med en lång och smal hall. Då man tjänat ihop en rejäl hacka (vinna på lotto?) så skulle man ju gärna vilja bygga sig sin egen lägenhet, eller ett litet hus. Lagom sådär. Jag vill nog inte ha ett stort hus, för det blir så mycket att städa, haha! Hellre en stor lägenhet då. :) Jag trivs bra i lägenhet jag, citytjejenn som talar. ;)

Till middag idag blev det hemkörd kinamat, bekvämt är bara förnamnet. Det var ett tag sedan också, så det satt fint. Jag åt stekta nudlar med kyckling och Robin åt räkor och kyckling i stark sötsur sås. Nu är vi mätta och glada. :)

Nu tror jag att jag ska tända lite doftljus och poppa lite popcorn. Just nu är det ju True talent, men efter det blir det nog en film. :)

Tjing på er!

/El Hjorto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0