Marknad och bad.

God kväll!
Denna dagen skulle börja tidigt, var det tänkt, men Robin och jag försov oss... Hehehe, oops. Vi vaknade fem i elva, ungefär 3 timmar för sent. Det gör dock egentligen ingenting när man är ledig, men ändå. Anledningen att vi skulle upp tidigt var för att vi skulle till en marknad. En liten sådan, men ändå en marknad. Det var jag, Magda och Robin som köpte godis och åkte karuseller. Det blev liksom inte så mycket mer än så.

Nu åskar det så jag måste skynda mig att skriva klart inlägget och stänga av datorn, haha.

Efter marknaden åkte Robin tillbaka till stan, medan jag och Magda åkte och badade! :D Såhär såg det ut då:





Why so serious?

De har en stor vattenrutschkana(?) där också. :)

Sedan åkte vi hem till Magda och beskådade tre busiga kattungar! :D






Den trefärgade kattungen var mest busig, de andra två ville mest äta, hihi. :D

Mamma Katie. :)

Nu ska jag dra mig till soffan och ta en liten nap tills det slutar åska. Bäst att dra ur kontakten till datorn, just in case. Tjing på er!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Oscar

Badkrukor! Vad är det för fel på Alnös vatten mitt i natten då?

2011-08-07 @ 01:04:20
URL: http://boggey-obm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0