Kvällsmoln.

Igår kväll hade vi fint besök i Skönsberg, av fina moln. Jag fick syn på dem genom fönstret, hoppade upp ur soffan och skyndade ut på balkongen. Jag vet inte varför jag skyndade mig så mycket, det är ju inte så att molnen rör sig fort...

I alla fall, det såg ut såhär:













I övrigt tror jag att gick in i någon dåligt-väder-dvala under natten. Jag vaknade vid halv 11, då Robin väckte mig innan han åkte till skolan. Efter någon halvtimme somnade jag om och sov tills klockan var strax innan 2! :o Oj oj oj... Jag tror jag blev omotiverad av att det regnade och blåste otroligt kallt från fönstret som står på glänt. Det är mysigt att ligga kvar i sängen och lyssna på regnet som smattrar, istället för att gå upp. Nu sitter jag och äter en smörgås i alla fall, har inte ens känt mig hungrig idag. Frukost klockan 3 på eftermiddagen, bra jobbat. Nej, nu får mina framtida arbetsgivare höra av sig och be mig komma och jobba för dem snart, så att jag får ordning på vardagen. Heltidsjobb; ja tack!

Nu ska jag försöka göra något av den här dagen, inomhus. Jag ska städa! Hurra!

Lycka till i regnet!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0