Grillning och kvällsbad.

God kväll!

Dagen började med en massa städning, jag städade lägenheten medan Robin diskade. Det är ju alltid lite jobbigt, men alltid lika värt. :) Kvällen bjöd dock på trevligare upplevelser. Vi åkte ut på Alnö där Oscar hade dragit ihop en trevlig liten grillfest. Det grillades och senare så var bara Oscar och jag manliga nog att ta oss ett kvällsdopp. Det regnade och var inte särskilt varmt, men som tur är så är det ju varmare i vattnet än i luften. :) Jag tyckte att det var skönt. :D

Såhär såg jag i alla fall ut innan vi åkte iväg:


Spexar till det lite sådär, på en fredag. :)


Stolt över knuten som växer till sig bra. ;)


Sedan kom Yuki och strök sig emot mina fötter som vanligt, så han fick också vara med. :D

Nu sitter vi och kollar på Sorority Boys, jätterolig film! :D Hoppas ni alla haft en härlig fredag, tjing! :)

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Oscar Miester!

Kanon outfit. Men.. Vad ska du ha till det där då?

2011-08-06 @ 14:27:16
URL: http://boggey-obm.blogspot.com/
Postat av: Petra Miester!

:(((((((((((((((((((((((((( Jäkla Emanuel! xD

2011-08-06 @ 19:12:27
URL: http://broderhjort.blogg.se/
Postat av: Emme

Hahahaha xD

2011-08-07 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0